Kancelář budoucnosti

Kancelář Budoucnosti - my.cz

Canon

Podle průzkum vnímání značky mají uživatelé spojený Canon především s fotoaparáty. Jen malá část veřejnosti ví, že Canon je špičkovým výrobcem kancelářských technologií. Naším úkolem to bylo změnit.


  • strategie
  • produkce
  • obsah
  • event
  • media relations
  • sociální sítě
Canon

"Důležitou roli hrály ilustrace Štěpána Mareše."

Mix odborníků a osobností

Připravili jsme celoroční komunikační projekt, v němž jsme prostřednictvím vizí renomovaných odborníků a zajímavých osobností spolu s ukázkami současné moderní techniky nastínili, jak bude vypadat a fungovat kancelář za dvacet let.

Akademici, ekonomové, vědci, umělci, vládní zmocněnec pro IT a také vrcholoví manažeři včetně zástupců Canon - ti všichni představili svoji vizi práce v budoucnosti. Nejdříve na microsite, kterou jsme připravili společně s webem Aktuálně a kde důležitou roli hrály ilustrace Štěpána Mareše.

Canon Kancelář budoucnosti
NN Cena Života - My.cz

Diskuze a výstava

Všechny autory jsme pozvali na jednodenní konferenci, kde jejich přednášky doplnila panelová diskuze. Setkání, které moderoval šéfredaktor IHNed, jsme doplnili výstavou Kancelář minulosti a současnosti.

Rozšířili jsme vnímání značky Canon na českém trhu a představili jsme ho jako technologického lídra v médiích, na sociálních sítích i odborné veřejnosti.

150+
zpráv v médiích

18
osobností se spojilo
s projektem Canon

79 000
impresí microsite
Kancelář budoucnosti
na Aktuálně.cz